Névnapi madártej mikróban

 2012.04.23. 15:50

Hozzávalók:

4 tojás

4ek édesítőszer

1liter tej

1ek vanília aroma

1ek gluténmentes vanília puding

 

A tojások sárgáját az édesítőszerrel habosra kevertem, majd hozzáadtam a vanília aromát, a pudingport és az 1liter tejet. Hivatalosan 1,5 liter kell, de én pudingosan szeretem.:) Mikróba tettem 8perce, 2 percenkét kivettem és habverővel simára kevertem. A tojások fehérjét 1 ek édesítőszerrel felvertem, majd 1 perc alatt legmagasabb fokozaton keményre mikróztam, majd a sárga szószra szedtem.

Igaz tegnap volt a névnapom, de mára csináltam meg, ebből ettem 3dl-t 2db habbal.

230kcal/adag

 

Mai kaják:

Reggeli: 1 egész tojás + 2 fehérje, paradicsom, 1szelet rozskenyér

T: alma

E: csirkemell roston salival , madártej

U: 1db 0%joghurt

V: fehérjeturmix

Hivatalosan ma van a pihenőnapom, de azon agyaltam lehet elmegyek futok egyet. A tegnapi maratoni 1óra 50perc spinningtől nem kicsit van izomlázam, ilyenkor szeretek a legjobban futni, érzem az izmokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://justforspite.blog.hu/api/trackback/id/tr304468649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása