Tegnap elmaradt...

 2012.03.22. 15:55

 a vacsorám..

De nem azért mert lusta voltam elkészíteni, vagy nem akartam enni, hanem azért, mert a délutáni fehérjétől konkrétan még este 10kor is olyan hányingerem volt, hogy alig tudtam visszatartani magam..

A gond szerintem az volt, hogy nem ivósra, hanem olyan pudingosra csináltam, gondoltam kipróbáltam milyen lesz. Már megenni alig tudtam(olyan volt mint ha tömény vaníliaszószt ennék), de legyűrtem.. Majd rá egy órára kezdődtek a gondok..

8-tól voltam spinningen, ott megittam 1 liter Lime-os L-carnitin italt, az még jól is esett, a citrom kicsit enyhítette a hányingert, de mire hazaértem, újra előjött. Így este, nemhogy halat brokkolival, de még egy pohár vizet sem tudtam inni, tehát a vacsim kimaradt..

Én régen, mikor rendszeresen jártam edzeni, akkor sem ittam egyféle fehérjét, inkább vettem kis zacsikban több ízt, és akkor nem unja meg az ember.. Tény, hogy drágább, de ha nem megy az egy íz hetekig, akkor inkább így, mint sehogy..

Egyelőre hanyagolom a vanília ízt, most vettem, csokisat, mogyorósat és citrom-joghurtot, remélem vacsira lemegy, és nem köszön vissza a Vuk ÚR:)

A bejegyzés trackback címe:

https://justforspite.blog.hu/api/trackback/id/tr114333176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zyho · http://en0ugh.blog.hu/ 2012.03.23. 11:47:13

Tessék a turmixot mindig edzés utánra időzíteni ne előtte mert lassan szívódik fel nem véletlenül! :P
süti beállítások módosítása