2012.04.03. 18:23

Az utóbbi időben, többet megkerestek azzal, hogy ez az étrend, amit én eszek, ez éhezés, és nem lehet kibírni. NOS!! Akkor öntsünk tiszta vizet a pohárba, és tisztázzuk a dolgokat. A diéta bejegyzés alatt egy olyan étrend van fent, ami olyanoknak ajánlott akik nem járnak edzeni. Az valóban nincs meg 1600kcal, de én nem is írtam,hogy azt kell enni.. Ha valaki nem edz, akkor egye, mert tényleg hatásos, viszont ahhoz,hogy a test formálódjon, nem árt mozogni sem.. A szokásos számítások után mindenki MAGÁNAK állítsa össze a napi kaja adagját, úgy, hogy az ne legyen tele szarral, gondolok itt a pizza, kóla, sültkrumpli pillecukor és társaira.. Én speciel a szénhidrátot nem számolom, jut eszembe: csináltattam vérképet a ditéta előtt, minden rendben van, kifejezetten kértem a TSH hormonok vizsgálatát is, mert ugye a terhesség ide is bezavarhat.. EZ NAGYON FONTOS!! addig ne is kezdjetek el semmiféle diétát, amíg egy vérvételen minimum nem vagytok túl.. Ugyanez igaz az EKG vizsgálatra mozgásnál, és ne akarjon senki első nekifutásra egy 5km-es távot teljesíteni..

Tehát visszatérve a CH: én nem számolom, mert sem időm sem kedvem nincs ezt nézegetni, elég,hogy Zalán mogyoróallergiája miatt mindent olvasok, még a 100% almalében is lehet mogyoró, és ez NEM VICC!! Így tehát én, csak azt nézem, hogy mi hány kalória, de mivel 2 hete nem eszem bolti kotyvasztásokat, így pontosan le tudom mérni, itthon a kis mérlegemmel, hogy miből mennyit ettem. Ez alapján állítottam össze magamnak az étrendet. 

Ami a következő dolgokból áll:

zabpehely, csirkemell, zsírszegény túró, hal, brokkoli, spenót, joghurt, gyümölcs: alma, körte, banán, rizs, vegyes zöldköret, SÓTLAN mogyoró, mandula, sonka, sajt, tojás, hagyma, paradicsom, uborka, retek, alma, krumpli(mértékkel, heti egyszer, de csak alakformálás szakaszban), fehérjeturmix.. Ha valamit kifelejtettem bocsi, amint eszembe jut pótolom..

Szándékosan nem írok ide heti vagy napi étrendet, mert azt mindenki össze tudja állítani. (remélem). Vagy megtalálja a neten nagyon sok helyen!! Ha valakinek esetleg kell segítség, szívesen segítek, igaz még Krisztinek is lógok egy étrenddel, nincs elfelejtve, csak ha 48 óra lenne egy nap akkor nekem mostanában az is kevés lenne.

Táplálékkiegészítők: ez az a téma, amibe igazán nem ástam még bele magam.. MÉG! lehet későbbiekben komolyan elkezdek foglalkozni vele, mert vannak terveim, de ezt egyelőre nem akarom még lelőni.. Kíváncsi vagyok, hogy zárom a 70 napot, és utána elgondolkodom...

Ami szerintem nagyon fontos az a VITAMIN: Ebből én természetes alapút szedek, már lassan 3 éve, nekem bevált. Mivel mindkét térden műtött, így erre egy spec. készítményt használok, napi kettőt, reggel és este. (Skeletin). Ezen kívül, hogy ébren maradjak 4-5óra alvással is, a zöld kávé vált be, ebből is napi egy.

Fehérjét iszom minden este, ebből próbáltam már sokfélét, eddig az étcsokis ízlik a legjobban:) Igazából nem vagyok gazdaságos, mert kis zacsikkal veszem, különböző ízekben, de az én ínyenc Bika gyomrom nem bírja egy hónapig ugyanazt inni. Ez van:):):):)  Zsírégető: régen, nagyon sokat segített a szálkásodásban, majd meglátjuk, most túlsúlynál mit fog kihozni belőlem:) Ez nem thermogén, mert azért azt a kevés időmet amit alvással tudok tölteni, szeretném kihasználni, meg hát az én idegrendszeremnek nincs is szüksége, plusz pörgésre.. Á így is sokszor azt mondja, vennem kellene magamnak is egy borostyán nyakláncot, a gyereket úgyis olyan jól nyugtatja, lehet nekem is segítene.. Edzés előtt fél órával L-Carnitin 1000mg, azt mondta egyszer nekem egy nagyfej:) az edzőteremben, hogy ennél többet ne szedjek, mert felesleges, így ennél maradtam:) Mivel tipikus csaj vagyok, ezért természetesen edzés előtt bekenem magam a masszőrömtől kapott zsírégető krémmel, nem tudom, hogy ettől vagy mástól, de már két hét alatt is látványos a változás a kritikus részeken...

Még valami amire rájöttem a blogírás óta.. Hogy én fejben mindig is kövérnek hittem magam, még 62kg-val is.. ÉN HÜLYE!! Sosem hagytam, hogy lefényképezzenek!  Alig találtam egy képet, amit végre ide tudnénk biggyeszteni, hogy motíváljon..

Hát íme:

blogra.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://justforspite.blog.hu/api/trackback/id/tr84361492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Weronika86 2012.04.03. 21:00:07

Ezt a zöld kávét hol szerzed be? Hallottam már róla, de nem láttam még sehol.

bcsyllus 2012.04.04. 06:27:58

@Weronika86: én a gyógyszertárban vettem, de Bio boltokban is lehet kapni, ha jól emlékszem a Szent I. téren is van.

samaya 2012.04.06. 14:08:21

szia,
engem az érdekelne hogy hogyan iszod a zöld kávét. Én a kávét tejjel és cukorral szoktam, mert nem szeretem az édesítőszereket, nem bízom az ilyen természetellenes dolgokban. Te mivel tudod helyettesíteni a cukrot?
Amúgy gratulálok a fogyásodhoz, mindenkinek szurkolok, aki változni szeretne.
süti beállítások módosítása