Működik!

 2012.03.21. 13:06

 3.nap

 

Nem vagyok egy nagy diétázó típus. Meg tudom számolni egy kezemen, hányszor kezdtem diétába. Mindig úgy voltam vele, hogy kajálok, és ez mellé sportolok, nem is volt gond az alakommal. Nyilván a terhesség, ami megborította ezt a rendszert, és nem azért mert muszáj volt ennem, hanem azért mert nem mozogtam.. Az utolsó hónapban már nem is dolgoztam, akkor jött fel 6kg, egyedül itthon.. ettem..ettem...ettem..

 

 

 

Mérni nem mértem most meg magam, de a súlyom szerintem 74,1 volt, mint akkor mikor jelentkeztem a Lifetiltre is. Na már most, ma reggel 70,8kg .. Nem, nem írtam el, ennyi ment le. Nyilván ez víz, de akkor is, talán 5 hónapos terhes lehettem Zalánnal mikor ennyit mutatott a mérleg.. Ez most nagyon nagy lendületet adott nekem, ha másért igen, ezért tuti nem fogok mellékajálni..

 

Centiket mértem, de úgy elraktam a papírt, hogy nem találom, ha meglesz az is felkerül.

Úgy tervezem, hogy 2 hét múlva fogok újra mérlegre állni, és cm-t mérni, akkor kerül fel majd az első összehasonlító kép. Kíváncsi vagyok..

 

Eddig semmi bajom nem volt a diétával, de ma farkaséhes vagyok..

Ettől függetlenül nem bűnöztem, viszont az ebédet kicsit megvariáltam,mert a mi hiper-szuper LG kétajtós hűtőnknek rohadt kicsi a fagyó része, ezért egy spenót nem fért be, így azt főztem meg.

450g összes. 100g/26kcal

Ebbe tettem 50g tejfölt, 100kcal fokhagymát és sót.

Ezt ettem ebédre 4 szelet mozarella sajttal, ami 100kcal.

Így összesen: 317kcal, és jól is laktam.(egyelőre)

A bejegyzés trackback címe:

https://justforspite.blog.hu/api/trackback/id/tr294330511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása