A diéta

 2012.03.20. 12:08

 

 1. nap

Reggeli:  0%-os joghurt, három puff. búza.
 Tízórai:  alma.
Ebéd:  10 dkg csirkemell filé kovászos uborka.
Uzsonna:  natúr joghurt.
Vacsora: fehérje turmix

2. nap

Reggeli:  0%-os joghurt, zabpehely egy marékkal mondjuk.
Tízórai:  15 dkg gyümölcs.
Ebéd: káposztafőzelék emberi keretek között maradva.
Uzsonna:  fehérje turmix
Vacsora:  20 dkg pulykasonka, retek, sárgarépa, paradicsom.

3. nap

Reggeli: fél zacskó barnarizs fűszerrel
Tízórai:  alma.
Ebéd:  csirkeleves - tészta nélkül -, főtt zöldségekkel.
Uzsonna:  fehérje turmix
Vacsora: 15 dkg hal, néhány párolt brokkoli.

4. nap

Reggeli:  rántotta két tojásból, hagyma, uborka.
Tízórai sajt két szelet mondjuk tolle .
Ebéd: két szelet grillezett pulykamell, fokhagyma, uborka, fejes saláta
Uzsonna:  csirkemell filé 10 dkg.
Vacsora:  fehérje turmix

5. nap

Reggeli: négy szelet sajt, paradicsom.
Tízórai:  alma.
Ebéd:  leves, csirke saláta rizs
Uzsonna: 10 dkg sovány túró, paprikával.
Vacsora: fehérje turmix


Ahogy Bence mondani szokta, tükörig, utána váltok az alakformálás diétára..

Eddig jól bírtam, és hurrá "már csak" 69 nap van hátra... Tegnap este fent voltam 2-ig, csináltam a sulis beadandót, így a fehérjét fél2kor ittam meg, illetve ettem, pudingot csináltam belőle. 

A vízfogyasztásomon kell még emelni, mert az tegnap nem volt meg, de igyekszem. Citromos vizet iszom, valahogy így jobban csúszik.

A bejegyzés trackback címe:

https://justforspite.blog.hu/api/trackback/id/tr744327976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

!Borsika 2012.04.03. 09:17:53

Ez elég kemény diétának tűnik, hogy lehet ezt megúszni hosszú távon éhezés nélkül? Főleg úgy, hogy csak nyomokban van egy kis szénhidrát benne. Amúgy hatékony az tény, csak én kevésbé durva kajamegvonással is a határaimat taposom elég keményen ellenállás terén az ötödik hét után, bár néhány töltőnap ezt a problémát is megoldhatja :)

bcsyllus 2012.04.04. 06:33:36

@!Borsika: Szerintem mindenkinek más, hogy mennyit bír ki.. Én a diéta előtt sem ettem kenyeret, tésztát, ami megdobta a súlyomat az főként az édesség, a mirelit és gyors kaják, és a rágcsálnivalók. Többségében ezt hagytam el,és mivel van egy 14hós gyerekem, főzelék és fehér hús mindig van itthon, így legalább nem kell kétfélét főznöm:) Persze ő eszik mindent, mielőtt valaki még azt hinné, hogy diétán van, 85cm és 13kg:) Ez a "csak kevésbé hatékony" mit takar?? Kíváncsi vagyok..

!Borsika 2012.04.04. 08:43:17

@bcsyllus: Na igen, úgy könnyű ha alapból nem szénhidrátfüggő az ember :P (csak csokifüggő :D) Csak nekem úgy tűnt, hogy ez bőven 1000 kalória alatt van, nem 1600 ahogy kiszámoltad a napi igényedet. Amúgy én is kiszámoltam, de nekem sokkal kevesebb kellett annál, hogy eredmény is legyen. De az se jó ha nagyon kevés, mert akkor hosszú távon besokallsz tőle.. Legalábbis nálam ez volt, most 1200 körül próbálom kihozni, és csodák csodája így is működik :) (Remélem fog is :P) Szóval ilyen jut is marad is alapon kell összeállítani az étrendet, hogy elég kevés legyen ahhoz, hogy fogyjál, de elég sok legyen ahhoz, hogy 1 hónap után ne kapard a falat (ahogy velem volt..)
süti beállítások módosítása