39.nap

 2012.04.26. 13:34

Nem vagyok egy magamat naponta mérő típus, de azért elég gyakran ráugrálok a mérlegre:) Nálam most jött el az az idő, hogy stagnál a súlyom, így most egy ideig hanyagolom a mérleget. Áttértem az alakformáló diétára, így egész jókat eszem.

Mai ebédem: tengeri hal sok fűszerrel párolt brokkolival (mellette Zalán ebédje sajttal ugyanaz, már csak azt várom,hogy ébredjen:)

Tegnap vettem egy zsírégető tablettát, CLA és zöld tea a fő összetevője, nem szeretnék semmilyen szintetikus anyagot szedni. Cm-ben szerintem megint ment le, de mivel a 30.napon nem fényképeztem magam, így utána már nem akartam, majd jövő hét szerdán, akkor lesz a hivatalos 45.nap. Közben beneveztem egy fogyiversenyre is. Igazából jók a nyeremények, de nem is azért csinálom. Ösztönöz,hogy hetente súly adatot kell küldeni, és nem szeretnék egyszer sem többet látni a mérlegen mint előtte. Így az édességeket hanyagolom, ha csinálok is itthon valamit akkor az csakis cukormentes, jut eszembe 1990ft-ért vettem 1kg xilitet, eddig 4000-ért mérték kilóját. Így ez kerül mindenbe, még a reggeli kávémba is, és Zalánnak is ezzel csinálom a desszerteket.

Lejártunk barátnőmmel egy spinning bérletet, igaz eddig el sem tudtam képzelni, hogy ez a mozgásforma nekem tetszeni fog. Most meg megyünk továbbra is, nagyon megszerettem, arról nem is beszélve, hogy a felsőtestem váll-kar-bicepsz rengeteget változott, érzem hogy van izmom.. Ez mellé nemsokára kezdődik a HOT Iron, a futás pedig marad továbbra is, szépen haladok azzal is(mondjuk ez továbbra sem tartozik a kedvenceim közé, na de a strandon jól kell majd kinézni:):)

És akkor egy kis motivációóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó

A bejegyzés trackback címe:

https://justforspite.blog.hu/api/trackback/id/tr454474699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása