30.nap

 2012.04.20. 14:50

A bejegyzés 20-án íródott, csak azóta nem tudtam jönni, hogy képet csatoljak! Ha minden igaz, akkor ma este le tud fényképezni a Z(uram), és itt lesznek a bizonyítékok. Illetve mérlegre felesleges állnom,mert úgyis kevesebb leszek, de majd biztosítéknak teszek fel egy kg-ot mutató képet:)

Hivatalosan 14-én volt, de anyóséknál voltunk, így tegnap mértem magam, 19-én.Pontosan egy hónapja kezdtem a diétát, március 19-én.

Összességében megint gyorsan eltelt ez a 15nap, a diétát tartottam, túl vagyunk egy nagy családi összeröffenésen is:) Mivel minden jót azért nem akarok megvonni magamtól, így múlthét szombaton, babgulyást! ettem nokedli nélkül, puff búzával, sógorom isteni főztje, csakis bográcsban elkészülve. Ez volt az ebédem, uzsi kimaradt, vacsira meg a jól megszokott shaket ittam.

Futások is jól mennek, szerencsére nem kell nagyon nyaggatni magam, hogy elinduljak, és spinningre is járunk rendszeresen, kedden és csütörtökön. Ettől látványosan fejlődik a felső testem, és a mondás igaz, miszerint az izom emlékszik. Szépen formálódik a bicepsz-tricepsz-váll hármas, bár sokszor a tusolófejet alig tudom megtartani, gyilkos egy edző Réka:) Aminek a legjobban örülök, hogy a hasam kezd megint olyan befeléfordúlós lenni,mint fénykoromban, ez persze a napi 15 perc hasazásnak köszönhető.

És akkor TADÁM, a számok:

 1.nap
mell96cm90cm
derék75cm71cm
has94cm90cm
csípő97cm90cm
fenék110cm104cm
comb62cm60cm
térd45cm41cm
vádli42cm39,5
boka24cm23,5cm
kar28cm

29cm

 

Az második oszlopban vannak a 30. napi adatok, a súlyom pedig 67,8kg!!!!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://justforspite.blog.hu/api/trackback/id/tr914463097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása