A töltőnap

 2012.04.10. 14:37

Szombat reggel bababörzére mentünk az Urammal és a mi kis csodapalántánkkal. Természetesen még reggel pakolás, mérés, árazás stb, így kimaradt a reggelim. Fél 11kor toltam be(huh, de szlenges:):) egy túrórudit, Betti barátném rám is szólt, hogy látlak..

Ezek után úgy gondoltam,hogy akkor ez lesz a töltőnap, egész pontosan a program 20.napja..

Persze ez nem azt jelenti, hogy ész nélkül rohantam a McDonaldsba 3 menüt megenni, mert hogy egyet fizet kettőt kap kupon is volt a kocsiban, hanem ebédre egy finom zöldséges(brokkoli, répa) csirkét ettem. Délután egy natúr joghurt 3db kiwivel, este sonka és sali volt, tehát jól zártam a napot, pedig itthon volt aztán minden, szem szájnak ingere. ÉS vasárnap folytatódott minden a régi kerékvágás szerint, hétfőn is az előírt diéta szerint ettem, plusz 150kcal volt Orsi Boci szelete, de vendégségben nem akartam bunkó lenni, amúgy meg rohadtul szeretem a túrós sütiket.:) Összességében jól zártam a hétvégét, sőt a súlyom még csökkent is egy picit, úgyhogy boldog vagyok. Nálam így nézett ki a töltőnap. Persze ehettem volta töltött káposztát nagy szelet fehér kenyérrel, de nem akartam MAGAMMAL  ki.aszni, hogy az elmúlt 20 napot tönkretéve, betegre eszem magam, majd két Bilagit társaságában elvonulok aludni. Így hát, ennyit "csaltam", de folytatom, ma van a 23.napom. Nem mondom,hogy nem voltak gyenge pillanataim az elmúlt 3 hétben, de a cél lebeg a szemem előtt, és így sajnálnám elrontani. Rájöttem arra is, hogy sok fogyókúrázó azért bukik el, mert nem tudja magában tudatosítani, hogy magát csapja be a mellékajálásokkal, és nem azokat, akik azt mondják, hogy bazz.. már megint elkezdted, de nem fogytál semmit.. Volt egy barátnőm, aki amióta az eszét tudta, folyamatosan fogyózott. Mindig mondta, hogy ennyi meg ennyi lement róla, de sosem láttunk rajta változást. A suliba puff. búzával járt, aztán mikor senki sem látta, kiment a büfébe és betolt két puncsos fánkot.. No comment!

 

Remélem ti is hasonlóan kalóriaszegényen zártátok a Húsvétot, aki pedig most kezdi a programját, sok sikert kívánok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://justforspite.blog.hu/api/trackback/id/tr714380835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pinkbutterfly · http://www.wannabebutterfly.blog.hu 2012.04.22. 09:18:49

Szia :) hogy haladsz a fogyással? gondoltam megkérdem, mert már majdnem 2 hete nincs új bejegyzésedet és kíváncsi vagyok.

bcsyllus 2012.04.23. 11:01:19

Szia! Most tettem fel, képek este!! Aranyos vagy,hogy érdeklődsz!
süti beállítások módosítása