Runtilt Szeged

 2012.03.26. 10:15

 

 Lefutottam!! Lefutottuk!! Igen 4-en voltunk!! Sajnálhatja, aki nem jött, és otthon töltötte a délutánját.. Vagy az elfogyasztott 5ezer kcal tablettás bor és Hubertus, vagy netán akciós Jim Beam után, vagy éppen a vasárnap még jól bezabálok, majd hétfőtől kezdem a diétát szöveggel, inkább a Monk, a flúgos nyomozót választotta a tv-ben, ahelyett,hogy mozog egy kicsit... Nem miattam kell eljönni, hanem magatok miatt!! nem azért mert ez egy országos rendezvény, vagy mert itt ez meg ez fut, hanem azért, hogy ti is tegyetek valamit a saját egészségetekért..

Megismerkedtem két nagyon jó fej emberrel, akik szakmailag is nagyon sokat tudnak majd nekem segíteni. Az egyik egy tájfutó edző, aki már 80 óta fut, természetesen ő otthagyva minket, sokkal hamarabb ért célba, de így is fontos,hogy eljött. A másik pedig, a szegedi BSI futónagykövet, aki bár tudott volna gyorsabban futni, felvette a mi( Betti barátnőm!! és ÉN) tempónkat és velünk kocogta végig ezt az 5km-t. Először fél távnál álltunk meg, majd utána még kétszer egy nagyon kicsit sétáltunk, de összességében nagyon büszke vagyok magunkra, sokkal rosszabra számítottam.. Főleg, hogy egy hete kezdtük a futást, azért ez nem rossz teljesítmény.. Időt nem néztem, de nem is erről szólt ez, viszont mikor visszaértünk a Széchenyi térre, valami eszméletlen büszkeség töltött el bennünket, és tudtuk, hogy nem ez volt az utolsó közös futásunk.. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://justforspite.blog.hu/api/trackback/id/tr384339950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TSzabi 2012.03.26. 22:16:25

Szuper a blog, szuper a poszt!
Két pici kiegészítés. BSI futónagykövet vagyok (a diplomáciához nem értek) A tervezett 5 km végül is a rövidebb útvonal miatt csak 3.79km lett. www.gmap-pedometer.com/?r=5368648
De a futás az futás!Hajrá!

B.-né Erika 2012.03.27. 09:20:42

@TSzabi: Így igaz :)
Legközelebb 3 hét múlva többen lesztek :) hajrá!! Én a Székesfehérvári csapatot erősítem :) pusz
süti beállítások módosítása