Telik az idő..

 2012.03.30. 13:00

 Hihetetlen, de ez már a 12. napom. Olyan gyorsan eltelt ez a "kis" idő, olyan mintha tegnap kezdtem volna a diétát. Összességében jól megy minden, a mozgások mellé, most járunk Betti barátnőmmel spinningre is, ezzel is égetve a zsírt magunkról. A 15. napom kedden lesz, akkor fogok jelentkezni képekkel és centikkel. Azóta már előkerült a kis füzetkém, ahová a kezdeti méreteket felírtam, kíváncsi vagyok mennyi lesz a változás. 

Kajálások: Jól állok, szerencsére nem bűnöztem, ahhoz képest,hogy azt hittem éhes leszek, mint a farkas, ez az 1600kcal jól kielégíti az igényeimet.. Időközben nálam járt Piroska is, de már elmenőfélben van szerencsére.. Nem, nem a második babaproject miatt írom így, hanem mert ilyenkor valahogy mindig kívánósabb és éhesebb vagyok, de szerencsére ezeket a rohamokat, most le tudtam győzni vízzel és egy kis fehérjeturmixxal..

A másik, hogy ilyenkor sokkal türelmetlenebb is vagyok, és hajlamos vagyok "vígasztalás" képpen bevágni valami nagyon nem diétába illőt, de szerencsére most ezt is sikerült elkerülnöm. Ráadásul az én kicsi fiam(akinek egyébként ma van a névnapja, Isten éltesse itt is :):)), nagyon nyűgös jönnek a fogai, és nagyon keveset is aludtunk az elmúlt napokban.. Ennek ellenére tudtam tartani magam, sokat voltunk levegőn, és igyekeztem elhesegetni, azokat a gondolatokat, hogy, most bevágok egy nagy adag somlóit, és társai..

A fogyásról: természetesen ráálltam ma is  mérlegre( tipikus nő vagyok, ennyi!!), de nem írom le mennyi voltam, majd a végén írok egy posztot erről, hogy összesen mennyi ment le. Maradjunk annyiban, hogy már hatossal kezdődik a súlyom, ami 2010 augusztus óta nem volt itt.. BOLDOGSÁG!!

Az ilyen kis apróságok adnak akkora löketet, na meg az, hogy tegnap már Á is megjegyezte, hogy fogytam, látja, pedig nem is tudja mennyi ment le kg-ban.. Tudni kell rólam, hogy nagy vásárlásmániám van, ennek köszönhetően elég sok ruhám van itthon, köztük egy két igencsak drága darab is. Na mármost, ezek 1,5 éve pihennek a szekrényben, és eddig azt hittem, hogy kimennek a divatból, mire végre megint fel tudom venni őket. De NEM! én a terhességemet direkt két terhesnadrággal hordtam végig, és pár felsővel, és tavaly nyáron is nemigazán vettem magamnak semmint, mondván visszafogyok a régi ruháimba.. Aztán telt az idő, én nem tettem semmit azért,hogy megint vékony legyek, és jött a tél, megint maradtam a nagyobb pulcsik, és megint 2 farmer(persze itt már vettem egyet). Most, hogy elindult a fogyásom, elkezdtem elővenni azokat a darabokat amik, már rég óta csak a helyet foglalják, és láss csodát már egy-két nadrág feljön, és hol van még a 70. nap?? Annyira boldog vagyok!! Hétvégén ha lesz időm, előveszem a felsőket is(ebből 3 nagy doboznyi van eltéve, tudjátok olyanok, amik csak 60kg-val szerettem felvenni:),és ezeket is átöblítem, hisz' nyárra már kellenek.. NAGYON ÖRÜLÖK! és büszke vagyok magamra!! Tudom, valakinek nem sok ez a 12 nap, de én azt gondolom, hogy igenis az eleje nehéz, az első pár hét, utána már természetessé válik a mozgás, a helyes táplálkozás, az, hogy az ember figyel magára, és nem a férje, barátja, barátnője miatt, hanem a saját egészséges önbecsülése érdekében.

Végezetül pedig nagyon sokat köszönhetek Betti barátnőmnek, akivel együtt kezdtük el, és "húzzuk" egymást, lehetőséget sem adva annak, hogy bármelyikünk is feladja, ne fusson, ne tornázzon, vagy esetleg minden 2. napon "töltőnap" elnevezéssel telezabálja magát...:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://justforspite.blog.hu/api/trackback/id/tr384350049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása